Tuesday, April 6, 2010

TINTA BENTARA PENYULUH KATA


Assalamualaikum dan salam sejahtera, salam satu Malaysia.

Pertama sekali saya mengucapkan ribuan terima kasih kepada MSRZU 2010 yang memberikan kerjasama kepada pihak kami selaku AJK Negeri Kedah dalam bersama-sama menguruskan persiapan ke kejohanan peringkat kebangsaan ini.

Ucapan terima kasih juga diucapkan kepada Pengarah RISDA Negeri Kedah, Negeri Perlis, Negeri Perak dan Pulau Pinang kerana buah fikiran tuan-tuan menjadi pedoman kepada pihak kami untuk meneruskan tugas-tugas ini.

Kepada semua PRD, Pegawai-pegawai kanan dan kakitangan RISDA seluruh Zon utara, Jasa baik anda untuk menyertai dan memeriahkan kontijen utara ini amat ditagih kerana anda semua adalah tulang belakang pasukan kita. PATAH SAYAP BERTONGKATKAN PARUH!!.

Walaubagaimanapun, selaku Setiausaha Kelab Sukan dan Kebudayaan Negeri Kedah (KESURIDA) yang dilantik menjadi Setiausaha Kehormat MSRZU 2010 saya dengan ini akan menyerahkan tugas-tugas kepada Penolong Setiausaha KESURIDA yang dilantik iaitu En.Mhmad Rozi Bin Shuib mulai 15 HB April 2010. Ini disebabkan pertukaran tempat bertugas.

Apapun, semoga kerjasama yang diberikan oleh tuan-tuan dan puan-puan selama ini dapat diteruskan dan saya mengharapkan yang terbaik untuk Zon Utara.


Cik Aminah Main Bola,
Abang Karim Lipat Baju,
Di tengah kita berjumpa,
Jadi teman pengubat Rindu.

Selamat Maju Jaya Zon Utara!!


MOHD AZMAN BIN HASAN
Setiausaha Kehormat MSRZU 2010
Sehingga 15 April 2010

No comments:

Post a Comment